logo
Пошук турівСтокові туриГід по країнахБлог
logo

Шукайте тури всіх популярних туроператорів на сайті, а бронюйте онлайн чи в офісі. Ви завжди отримуєте найширший вибір, турботу та гарантію мінімальної ціни.

instagram_icontelegram_icontiktok_iconviber_iconfacebook_icon

Популярні напрямки

Тури в Єгипет

Тури в Туреччину

Тури в Болгарію

Тури в Грецію

Тури в Чорногорію

Тури в Туніс

Тури в Іспанію

Тури в Хорватію

Тури в Албанію

Тури в Італію

Львів, Вул. Олекси Новаківського 12

0682560052; 0502560052; 0730560052

Політика конфіденційності

Правила надання послуг

payment_iconpayment_iconpayment_iconpayment_iconpayment_iconpayment_iconpayment_icon

Всі оплати захищено 256-бітним шифруванням

Сайти для турагенцій від XO.UA

icon_button
Блогarrow_iconXO

28.05.2014

Технологічні інструменти в роботі "ХО"?

У цій статті я розповім про технології та інструменти, які дають нам змогу робити свою роботу швидше, точніше і просто краще за всі інші турагентства в Одесі.

Олександр Довгопол22

Олександр Довгопол22

Технологічні інструменти в роботі "ХО"?

Маю офіційно заявити, що продати путівку в принципі нескладно. Чотирьох класів освіти для цього не вистачить, але без вищої математики цілком можна обійтися. Єдиний мінус тільки в тому, що в посередніх “математиків” цей процес не завжди відбувається швидко і не завжди – чітко.

Річ у тім, що за словами “швидко” і “чітко”, які перебувають на вершині айсберга сервісу, ховається цілий пласт завдань, процесів і рішень, які, по суті, і роблять ваше звернення до турагенції комфортним, а відпочинок – ідеальним.  

Ідеальне турагентство – це сплав фантастично талановитих людей і найсучасніших технологій. Сьогодні мова піде про другий пункт.

Нижче я розповім про деякі технологічні штуки, які використовуються в “ХО”.

CRM-система: знаємо всі ваші побажання

Технологічні інструменти в роботі "ХО"?

Будучи найбільш технологічним регіональним турагентством, ми в “ХО” використовуємо найпотужнішу в галузі CRM-систему (систему управління взаємовідносинами з клієнтами). Це цілий програмний комплекс, який дає змогу зберігати всю необхідну інформацію за вашими заявками: готелі, перельоти, документи, особливі побажання тощо.

Крім того, ця система автоматизує добрий десяток рутинних процесів, завдяки чому менеджери зосереджені на ваших побажаннях, а не бухгалтерії. Так, наприклад, наші постійні клієнти дуже цінують відсутність необхідності щоразу носити з собою паспорти – дані за ними вже є в системі, вони просто прикріплюються до нової заявки.

Природно, вся інформація передається за захищеним протоколом, шифрується і доступна тільки тому, кому вона призначена.

Як здійснюється управління інформацією?

Технологічні інструменти в роботі "ХО"?

Використовуючи найпередовіші корпоративні рішення компаній Google, Microsoft та інших, ми побудували унікальну для українського туризму “хмарну” систему управління інформацією.

Будь-яка інформація, яка може вам знадобиться, доступна 24 на добу, причому абсолютно неважливо, перебуває ваш менеджер на робочому місці чи ні.

Що це дає?

Уявіть ситуацію: 9 вечора, улюблена теща, з якою ви їдете на Крит, вимагає терміново повідомити їй, які екскурсії вона зможе відвідати. Ви набираєте свого персонального менеджера “ХО”, який у цей час уже відпочиває в гарному ресторані після важкого робочого дня. Він робить лише кілька кліків на своєму смартфоні, витягуючи рекомендовані екскурсії з нашої корпоративної бази даних. Ще секунда – і вони вже у вас на пошті. Теща в екстазі.

 Зв'язок з клієнтом

Технологічні інструменти в роботі "ХО"?

До речі, про телефон. Ми використовуємо просунуту IP АТС компанії Binotel. Ця штука дає змогу робити абсолютно приголомшливі речі. Наприклад, вона містичним чином з’єднує вас одразу з потрібним співробітником, а якщо ви дзвоните в неробочий час, то “розумно” пропонує залишити повідомлення, яке, звісно, як ви вже знаєте, доступне всім і одразу.

Це відповідь на запитання, чому ми моментально відповідаємо на 90% дзвінків, які надходять навіть після 8 вечора і на вихідних (до речі, працюємо ми 7 днів на тиждень).

 Електронні документи

Технологічні інструменти в роботі "ХО"?

У нас немає записок, настінних планувальників завдань, журналу обліку робочого часу та інших рудиментів XX століття. Ба більше, навіть фінансові документи (наприклад, розписки) використовуються тільки електронні та знову ж таки хмарні.

Усі комунікації між співробітниками відбуваються або наживо, або онлайн.

До кінця року ми повністю відмовимося від паперу, крім туалетного та договорів.

 Наші досягнення

Технологічні інструменти в роботі "ХО"?

Ми порахували, що завдяки цим та іншим нововведенням, ми економимо до 70% часу, який тепер із задоволенням присвячуємо вам.

Крім цього, практично виключаються неточності та збої, викликані людським фактором. У співробітників є доступ до будь-якої необхідної інформації 24/7.

Усі процеси можна проконтролювати, щоб бути впевненим у тому, що все буде так, як ви на це розраховуєте – швидко та чітко.

Поділитися

Рекомендовані статті

article_cover

XO

Мережа турагенцій ХО долучилася до благодійної акції та пожертвувала 37 000 грн до фонду «Таблеточки»
article_cover

XO

Інформація для туристів від 26 березня 2020 року
article_cover

XO

Повідомлення про зупинення дії послуги “Гарантія від невиїзду”
article_cover

XO

Інформація для туристів XO на період тимчасового обмеження перетину кордону