logo
Пошук турівСтокові туриГід по країнахБлог
logo

Шукайте тури всіх популярних туроператорів на сайті, а бронюйте онлайн чи в офісі. Ви завжди отримуєте найширший вибір, турботу та гарантію мінімальної ціни.

instagram_icontelegram_icontiktok_iconviber_iconfacebook_icon

Популярні напрямки

Тури в Єгипет

Тури в Туреччину

Тури в Болгарію

Тури в Грецію

Тури в Чорногорію

Тури в Туніс

Тури в Іспанію

Тури в Хорватію

Тури в Албанію

Тури в Італію

Львів, Вул. Олекси Новаківського 12

0682560052; 0502560052; 0730560052

Політика конфіденційності

Правила надання послуг

payment_iconpayment_iconpayment_iconpayment_iconpayment_iconpayment_iconpayment_icon

Всі оплати захищено 256-бітним шифруванням

Сайти для турагенцій від XO.UA

icon_button
Блогarrow_iconXO

18.06.2014

Як ми дізнаємося, що туристи в захваті від ХО?

Коли ми говоримо, що туристи “ХО” в захваті від нашої роботи – це не хвастощі, а статистика.

Олександр Довгопол22

Олександр Довгопол22

Як ми дізнаємося, що туристи в захваті від ХО?

Як дізнатися, задоволені ваші клієнти чи ні? Методів оцінки цього факту безліч, починаючи від “та начебто ніхто не скаржився” до суто наукових і системних підходів.

Як ми рахуємо?

Як ми дізнаємося, що туристи в захваті від ХО?

“ХО” використовує один з найвідоміших методів – вимірювання індексу споживчої лояльності, який використовують більшість транснаціональних корпорацій та світових лідерів у всіх секторах бізнесу, серед яких, наприклад, Apple, Amazon та Приватбанк.

Якщо коротко, то суть методики полягає в тому, що під час телефонної розмови з клієнтом після його повернення з туру співробітник служби якості ставить лише одне ключове запитання: “За 10-бальною шкалою, наскільки ймовірно, що ви порекомендуєте нашу компанію своїм друзям і знайомим?”.

Далі всі клієнти діляться на три групи залежно від оцінки:

  • 9-10 балів – промоутери
  • 7-8 балів – нейтрали
  • 1-6 балів – критики

Після чого від частки промоутерів у відсотках віднімається частка критиків у відсотках. Отриманий результат – і є той самий індекс

“ХО” краще за айфон

Як ми дізнаємося, що туристи в захваті від ХО?

Сьогодні цей показник у нас фантастично високий – 81,3%. При цьому понад 83% туристів вважають, що ми працюємо чудово.

Для порівняння – у любителів айфонів NPS дорівнює 70% і це вважається фантастично високим результатом.

Нижче можна поглянути на компанії та продукти з найвищим рівнем споживчої лояльності у США

Загалом для туристичної індустрії показник NPS у 15% вважається нормальним, а 25% – чудовим.

Поділитися

Рекомендовані статті

article_cover

XO

Мережа турагенцій ХО долучилася до благодійної акції та пожертвувала 37 000 грн до фонду «Таблеточки»
article_cover

XO

Інформація для туристів від 26 березня 2020 року
article_cover

XO

Повідомлення про зупинення дії послуги “Гарантія від невиїзду”
article_cover

XO

Інформація для туристів XO на період тимчасового обмеження перетину кордону