Вибір вдалий, очікування виправдані.
➕ Готель великий, доглянутий, все, що попадалось на очі/під руку було в ідеальному стані (меблі/техніка/сантехніка). Номер хороший, з видом на аквапарк. Прибирали регулярно. В номері були телевізор (флешки читає без проблем), холодильник і кондиціонер. В шафі розміщений сейф (користування за додаткову плату). Ліжко зручне, а 2 односпальних легко перетворились в ще одне велике.
Персонал привітний, завжди готовий допомогти. В готелі прекрасно розуміють, що їхній основний козир - аквапарк (який, коли ми заїхали, був закритий через погану погоду), тому всіляко намагались покращити наше там перебування. Ми отримали покращений номер і безкоштовний трансфер в Несебр. На наступний день планувалась поїздка на шопінг в Бургас, проте добре, що ми нею не скористались, так як через пів години після від'їзду машини стало ясно, що день буде сонячним і відкрився парк.
Басейн сподобався, досить великий з різною висотою, плюс відділений дитячий. Під час нашого перебування в готелі аквапарк працював з 10:00 до 16:30, відповідно, басейн все ще був актуальний. Є пул-бар з безалокогольними/алкогольними напоми, коктейлями, смузі (дуже навіть смачними, хоча я, зазвичай, такого не люблю), перекусами.
Малюку дуже сподобалась дитяча дискотека на сцені по вечорах. Аніматори, як годинник в 20:00 брались за роботу, витанцьовували і розважали.
Wi-fi працював добре.
Аквапарк класний. Гірок багато, кожна має свої обмеження по віку/зросту/вазі. Є такі, де можна тільки дітям, Є такі, де можуть кататись дорослі з дітьми на подвійних кругах. Ну і, звичайно, такі, де тільки дорослі, там бажаючих майже нема. Також повно простих басейнів з різними фігурами тварин. А ще можна взяти круг і плавати через парк по струмку.
З позитивного в ресторані варто виділити смачні, свіжі булочки та багети і наявність блінчиків на сніданок. Окремо скажу за солодке. В кондитера дуже добре виходить тісто. Крема, нажаль, білкові, самі примітивні. Можливо, через спеку не роблять інші.
➖ Сам ресторан сподобався, світлий і досить великий, є другий поверх, є відкрита зона. Не сподобалось харчування. З одного боку, я розумію, що готель величезний, а сезон ще повноцінно не почався, та й вірус методично руйнує бізнес. До того ж я перебірливий в їжі і приїхали ми сюди через Аквапарк, а не за смачною їжею. Але з другого, якби ми перебували в готелі не 4 дні, моя загальна оцінка була б іншою.
Так от... Малий вибір. Немає чистих гарнірів (без соусів і т.д.), для тих, хто відпочиває з дітьми це важливо. Просто жахлива кава, капучіно/лате не зробити, так як те, що наливає автомат - не молоко. 2-грамові пакетики цукру сприймаються, як невдалий жарт (на 3 чашки, скажімо, "лате" сидиш 10 хвилин гору пакетиків розриваєш).
Для чого потрібен стіл, де їжу роздавав офіціант, точніше, для чого там офіціант? Їжа за склом, у всіх рукавички, він тільки створював чергу і дискомфорт. "Ми зелені" це, звичайно, похвально, але ресторани, поки що, не можуть обходитись без серветок, просто не придумали ще, чим замінити. Не скажу, що мені складно піднятись, підійти до найближчої стійки і набрати їх стільки, скільки мені потрібно, але для чого ці фокуси? Якось не солідно.
Хоча аніматори нам загалом сподобались (в першу чергу тим, що вони були і виконували свою роботу, на відміну від попередніх двох готелів, в яких ми відпочивали цього разу), було дещо, чим я незадоволений. Мій син не розмовляє на англійській мові, відповідно ніякого навіть самого елементарного діалогу між ним і аніматорами не виходило і він жалівся, що їх не розуміє. Я ні в якому разі не пропоную використовувати якусь іншу мову! Просто в малюка є виправдання - йому 4 і я ще не навчив його англійської. Яке виправдання в двох дорослих чоловіків, до яких за 4 дні так і не дійшло, що краще обмежитись жестами і танцями?
15 червня 2021